»Umetnik se po kustosinjinem mnenju 'ni zadovoljil z izpovedjo, ki bi bila zanimiva zgolj zaradi forme same, njenih ekspresivnih ali monumentalnih razsežnosti, temveč se je z veliko senzibilnostjo prepustil iskanju obdelave materiala in distinktivnemu razpoznavanju, dojemanju in čutenju umetniškega, vitalnega, sporočilnega, ujetega v lepoto in izraznost materiala pa tudi prostora, površine in svetlobe, predvsem pa svojega notranjega nagovora'.«
»Franjo Felicijan ni bil le obrtnik, temveč umetnik.«
»Zainteresirana javnost ne sme zadovoljiti z nestrinjanjem, temveč mora nadaljevati dialog.«
»Glasbeni kritiki jo primerjajo z glasbo Toma Waitsa, kantavtor sam pa jo doživlja predvsem kot način izražanja in povezovanja z drugimi ter se ne ozira na formo.«
»V ospredje postavljamo odnos, ki ga gojimo tako do umetniškega materiala kot do deljenih osebnih izpovedi, ki jih načrtno ne delimo. Gre za premišljeno sodelovanje med lokalnimi nevladnimi organizacijami, ki odvzema minljivo šokantnost težkih zgodb, da lahko nagovarjamo s preudarnostjo.«
»osnovna identifikacija materiala zelo pomembna, kajti ko vemo, iz katere snovi je umetnina sestavljena, vemo, kako z njo ravnati.«
»Če pogledamo samo beneški bienale ali documento, ju najbolj poznamo in identificiramo po imenih direktorjev ali kuratorjev. Za umetnike, ki razstavljajo, skoraj ne vemo.«
»Danes lahko povsem brez obotavljanja sprejmemo umetnika, ki ne dela s čopičem, temveč z računalnikom.«
»Z vidika materiala zgolj majhne vrednosti, a je kot del zgodovine družine Howard in narodne dediščine nenadomestljiv.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju